Mina tankar: Avd 1: Öppet som tusan efter de strök min tipsetta. Inga riktigt startsnabba, kan bli så att Lindas Girt och Sugar Daddy slåss om täten. Den som kommer dit borde ha bra chans. Strecka på..
Avd 2: väldigt inne på Devil Sound där det maxas i utrustningen. Såg verkligen helläcker ut senast i försöket. Tror på spets och slut trots innerspåret. Många bakom, Evens Cool Boy med lopp i kroppen?
Avd 3: Många om budet hör också. Volstead såg förbättrad ut senast när han fastnade med allt kvar. Lillchans på spets men trivs annars i dödens. Lättare motstånd än vanligt.
Avd 4: Lite trist kanske men tror favoriten bara vinner det hör. Kollat lopparkivet och känns inte som det ör någon som kan lugga honom på ledningen.
Avd 5: Har Mister Niky som klar förstahäst. Har glänst i förvisso enkla sällskap mer ser ut som en riktig häst. Lättas i balansen, trivs på distansen och förväntar mig lite körning.
Avd 6: Tror galet mycket på Staro Miami. Smällfin senast och hade nog vunnit E3 gången innan utan galopp varvet från mål. Faktiskt fast med lite sparat efter det. Öppnar okej och bör sitta bra till. Kusken väldigt uppåt!
Avd 7: Angel Of Attack runt om? Kanske men Pettersson lär försöka rejält med Ajlexes Cubano. Kan det duktig körning här så bakspårshästarna bjuds in. Disco Volante bästa hästen? Formen? Antonio Tabac fast med allt senast. Siktat hit. Mr Lindy gjorde en galen bortre långsida senast, höll oerhört tappert! Spännande!
Om någon tycker mina idéer låter okej är ni välkomna till Mickes trehundring.
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|