Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-19, 12:39   #645
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12577

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NFL och NCAAF 2018

Det börjar vankas American football igen!!!!

NFL och NCAAF 2018

NFL och NCAAF är det som står närmast på programmet just nu, och jag kommer naturligtvis att följa det också denna säsong.

Tankar som kommer upp angående NFL denna säsong är faktiskt totalerna och hur jag skall anpassa mig till dom. Nya regeländringar har gjort att det troligtvis kommer bli mera highscoring matcher i år. I Week 1 i preseason låg totalerna runt 33-38 poäng, och då såg man redan week 2 att totalerna hade gått upp rejält.

Jag funderar mycket på att använda mig av köpta linor på totalerna i år där jag hittar värde. Jag anser att NFL är en av de bästa sporterna att använda sig av dessa köpta linor.

Överlag hoppas jag att jag är lite klokare i år, och jag hoppas kunna leverera bra resultat!!

Tankar som jag har angående NCAAF denna säsong är att koncentrera mig på ett antal lägre rankade conferences. I de högt rankade och det allra populäraste conferences är det mycket svårt att hitta softa linor har jag märkt.

Och eftersom det är så många lag att hålla reda på kan man faktiskt hitta bra matcher i dom lägre conferences, då oddssättarna mest koncentrerar sig på dessa högre serier, där dom vet att det är mycket action.

Jag kommer denna säsong att fokusera främst på matcher i följande konferenser: Sun Belt, Conference USA och Mid American, plus eventuellt en till. Dessa är alla lågt rankade. Med 3-4 konferenser att koncentrera sig på blir det runt 40 lag att fokusera på vilket ändå är helt tillräckligt istället för att försöka sig på 100+ lag.

Även här hoppas jag kunna leverera bra resultat, och med mindre matchups så kommer det inte bli väldigt många spel per helg, men jag hoppas att kvaliteten är desto bättre här!!!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat