Tänkte starta en Dagbok för att se om jag kan dela med mig vinnande spel. Preseason är i full gång, och tycker det har gått bra hittills (+86u).
Min tanke är som sagt att försöka dela med mig av de spelen jag gillar mest, om preseason slutar bra, så fortsätter jag in på den finska hockeyn, ev. NHL. Har inte sysslat med att leverera rekar, så är rätt ny, men klart man hjälpt polare då och då. Bloggar däremot på en annan sida... Börjar med en match från European Trophy. (Finns fler spel på Spreadsheetet, Längst nere på inlägget).
Färjestad 1.55 @ Interwetten 3u / Färjestad -1.5 , 1.78 @ Pinnen 2u.
Om ni inte visste det redan så är Vålerenga ett lag i kris just nu, ekonomin ligger inte där den ska och motivationen hos spelarna kan ifrågasättas. Färjestad kommer till denna match tvingade till att vinna för att kunna avancera vidare till slutspelet, 3 raka vinster behövs. Av dom 3 matcherna så är Vålerenga utan tvekan det svagaste motståndet. De har varit totalt utspelade av alla lag, och det är ett under att de klarade av 2-2 mot mannheim. Färjestad ska bara vinna den här matchen mot ett lag som inte har något att spela för.
Börjar försiktigt, får se om jag fastnar för något annat, dock har jag som sagt fler spel för min egen del, I spreaden.
Sharps.se - Spreadsheet