Rätt öppen omgång.. Kan nog ge en slant för den som hittar 8 rätt
Avd 1 Lås 3-4 kommer man långt på troligen. Men känns som ett skräpplopp där 1-8 nog åker med.. När två träter .....
Avd 2 2 lär väl ta ledning men clownkusken Tillman? Samt 9 får hänga på i draget å blir farlig. Lago överspelad får väl nöja sig med dödens. När röken har lagt sig står nog PERSOS SMOKIE som vinnare el 9. Rolig, spår 5 0 % spelad på 1640...
Avd 3 Öppet där kusken Östman är favorit, tillåt mig skratta.. 6 11 10 7 5 ska med i min bok
Avd 4 Robloxia klart bra spår, ledning? Springa en 14 tid. Men vilat lite å kanske lite tuffare emot. Vad kan nunnan hitta på? Känns lite överspelad favoriten. Men känns som 1 el många, lutar åt spik för mig, spets o slut
Avd 5 Lite halvsvårt lär kräva lite streck för att överleva 5 2 7. Ska nog inte glömma norska gäster typ 12-11-8
Avd 6 Första anblicken svårt då bästa hästarna fått sämsta spåren. Men många är väl bara utfyllnad där fram. 12 13. Kanske 8 men ett sto, kul långsökt 2-9
Avd 7 8 bygger många på att den va bra en gång, vad har den bevisat mer som ger %? Överspelad.se. 6-7-15 känns roliga..
Avd 8 Utan galopp blir det nog inte ens hårt, spik 6 trots kusken
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av kire1111 den 2018-09-05 klockan 17:01.
|