Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-04, 14:51   #84
Serj
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Då var det dags att starta upp dagboken igen inför säsongen 2018/19.

Efter en bra betingsäsong förra säsongen (mitt gamla sheet ligger fortfarande under min profil för nytillkomna läsare) och ännu bättre sportslig framgång som slutade med Eagles första Super Bowl är det dags för nya tag, redan på torsdag smäller det hemma i Philadelphia när man tar emot Atlanta Falcons. Gå gärna tillbaka till trådens första inlägg ifall du är ny i tråden och vill veta mer om mina metoder.

Jag kommer att börja beta enligt modellen med start Week 4, detta helt enkelt för att hinna samla på mig den nödvändiga statistik som behövs för att modellen ska fungera.

Modellen ja...
Om ni går två inlägg bakåt i tråden ser ni att jag i slutet av förra säsongen klurade på vilken modell jag skulle använda av "Original" och "Reviderad" (mer info om skillnaden finns på sida 3). Jag har fortfarande inte kommit fram till ett svar utan håller på att torrköra säsongen 2015 för att komma fram till vilken som är bäst. Men det handlar om 150-200 matcher så det tar låååång tid och jag är inte riktigt klar ännu. Men jag kommer såklart att vara klar innan Week 4 samt publicera resultaten av torrkörningen här i tråden.

Tills dess för vi slå våra kloka huvuden ihop för att försöka hitta bra spel under de tre första veckorna av ytterligare en under NFL-säsong. Jag skapar en separat tråd om det så håller vi dagboken ren från bets som baserar sig på spekulationer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
solum (+3), abborre (+10)
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat