Igår tyckte jag att det såg lätt ut och jag kom ner på drygt 700 spänn för systemet. Idag ser det betydligt svårare ut när jag läst på ytterligare och jag är uppe på 22 000 kr som måste ner rejält.
Lopp 2.
Egentligen så tycker jag att Dice Man ska vinna ett sånt här lopp. Othello Face hamnar i maskin, Brothers In AM tar ledningen, men har inte visat något på länge. Kanske släpper? Largo vill till spets, men får den inte om Tillman vill svara. Earl Variera är omöjlig att ta ställning till, men har inte visat något av värde. Persos Smokie, med sjundespår bakom bilen, har varit före en del av de här hästarna tidigare. Var hamnar han? Känns som värst emot Dice Man. Baron D'Inverne verkar det bli skrik på och är "allas" drag i loppet. Känns dock inte som mer än en outsider om allt skulle stämma. Dice Man har mött betydligt tuffare motstånd, men har inte startat på ett tag och formen är frågetecknet. Hästen har varit sjuk, kan behöva lopp, men känns väldigt fin säger stallet. Jag är sugen på att spika, men det kan vara ett lopp för tidigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Gotland (+5)
|