Lägger till ytterligare spel.
HV 71 2,10 @ Interwetten
5u
Plockade den här när den släpptes. HV har spelat grymt och har chansen att gå i gruppledning om man vinner denna. Om man ser till truppen så har HV en mycket bredare och bättre trupp i alla aspekter. Förlusten mot Bern svarades direkt med en vinst mot Salzburg, nu är roadtripen slut och man spelar i Sverige igen. HV ska vinna den här, spelbar runt 1.80 enligt mig.
Timrå IK 1.75 @ Bwin 5u
Jag tycker inte AIK's vinst mot Södertälje bevisar någonting, det var bara slafsigt spel från båda lagen och från det jag läst var det bara "tur mål". Almtuna matchen vann man också, dock blev det endast 1-0 i sista perioden. Inga direkta chanser i den matchen heller. Timrå har spelat 3 matcher och vunnit alla, Mora (6-2) Leksand (2-1) Brynäs (4-3 OT) har stått för motståndet. Pikkarainen ska även spela idag, så det blir ett bra tillskott för hemmalaget, Timrå ska bara vinna denna match enligt mig.
Skellefteå 1.95 @ Expekt 5u
Expekt ligger ett par tiondelar högre än alla andra på detta spel. Södertäljes start har börjat knackigt, man har inte haft tillgång till alla spelare på matcherna. Senast blev det en förlust mot nykomlingen AIK med 2-3, då ska det även sägas att SSK gjorde sitt andra mål med 30 sek av matchen kvar. Södertälje har även hunnit med en match mot Salavat som man förlorade med 0-4. Jag tror att Skellefteå tar detta med ett par puckar, oddset ligger fel i min mening, tycker 1.80 hade varit mer passande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|