Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-07, 19:11   #26
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av topasen Visa inlägg
Gör ni någon bokföring på era spel (stryktips och europatips) där man kan se en sammanställning av resultatet?
Det har inte blivit så sen starten men det är något jag vill införa. Dock har jag visioner att föra statistik över alla spikar, halvgarderingar samt egna värderingar som vi ändrar från marknaden dessutom. Hittills har det varit tidsbrist som gjort att detta dessvärre prioriterats bort. Men det kan ju vara en tanke att inför en ren sammanställning över satsade kronor kontra vinster och se ett ROI men det krävs många år för att närma sig en statistisk säkerhet. Hittills ligger vi ungefär plus minus noll sen jag startade bolagsspel för flera år sen. Då tar jag inte i vad gäller överkant åtminstone. Samtidigt har vi en hemsk formsvacka med drygt två år utan någon fullträff där vi på ungefär samma tidsperiod innan hade fem fullträffar.

Kör jag igång en statistik så vill jag dock att den inte ska brista det minsta. Det kan dock gå lite i hand i hand med några övriga planer jag också har. Kanske kör vi igång en för det är bättre att starta idag än att göra det i framtiden. Även om vi missat ungefär fem års bokförande.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat