Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-20, 12:07   #1
kire1111
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

V75 Färjestad 22 sept


Avd 1 HANDSOME BRAD står bra inne i loppet, bra 11-tid på distansen o bra kusk med form o spåret går inte klaga på, sund spik eg. Hotet är dock 2 som det är mer el mindre gissningslek kring.. 11-9 men får nog det tungt på korta upploppet. Men varför Zoko Lane bara är spelad 2% förstår jag inte.. 1 känns överspelad, hamnar? 5 gynnas av framspår

vd 2 Första anblicken alla. Men börja tänka 2,3,5 8 räcker väl. 3 med Goop kan va spik, hemmabana för Goop som kommer vinna minst ett lopp troligen. Hans bästa chans typ enligt honom själv också. Men lite billigt inne kanske för min smak av spik. 8 kan nog få bra rygg å dra om hela högen..

Avd 3 Halvöppen omgång, lurar faktiskt på att Piraten kommer ta detta, är ju en vinter/hösthäst och skrällt just denna årstid.. Annars 4 2 6 8 11 5 3. Mange ny i klassen, men skulle nog kunna köra över detta gäng..

Avd 4 Spik länge på 3, överklass för detta gäng. Spets tar nog 2, 3 hamnar utvändigt.. Klarar den. Men kan fan inte släppa Bo c, kan se den lura i ryggar å vila å sen lägga i växel å dra om 2-3 som kört hårt där fram. Ja om nu Klantio kör som man ska..

Avd 5 Nu hoppar jag av spiktåget. Gjort ett bra lopp, va tränaren säger o kusken Klantio, det bygger kollektivet sin spik på för 70 % eller? Lite inne på 8 som inte fick bevisa vad den kunde sist samt 9 spelad 1 % galet. 5 fin spurt sist, 6 11-tid sist nu bättre kusk, dock sto å 7 ja möt bra hästar...

Avd 6 Hästar 3 4 6 9 räcker väl, lite neråtform på 6. Kusk med form nu är Rikard N ej att glömma.

Avd 7 Öppet lopp där man får ta många, blir dyrt. Klurar på 5 som spik drog i från bra sist och nu Jepson upp o med lopp i kroppen. Tycker inte bakvolt el mellanvolt skrämmer värst mycket. 9 11 12 kul i mellanvolten. Bakvolt Viktory gillar nog inte tillägg samt form? Montana lyckades inte ens vinna i v 64 sist då med 60 tillägg, men svårt att se den vinna i v 75 trots lopp i kroppen nu..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)

Senast redigerad av kire1111 den 2018-09-21 klockan 09:07.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat