Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-21, 14:42   #2
Bowery
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Någon som spanat in startlistan lite och hittat något guldkorn?

Väljer att spika Mulligan de där ska den bara vinna, sen lutar det just nu åt spik i avd 3 på Martin De Bos var en del snack om den inför senaste starten men då blev de tyvärr galopp nu har de 20 m tillgodo på värsta konkurrenten och ett + på kusken.

Annars är Uddens Index i avd 6 ett av dragen för mig ikväll var just 2:a bakom favoriten för nån månad sen på samma distans, men nu vill Fredrik Persson helst ta det lite lugnare med Elliot Coger och inte köra förrens sista varvet då kanske Ingves kan lura bort loppet om han sitter i ledning.

Förutom spik på Mulligan väljer jag att gardera de två andra största favoriterna på mitt andelsspel.


Var inne på att plocka med Harry Kane i avd 4 men sen kom jag på att inte han har varit i någon vidare form på slutet förutom möjligen en turlig skytteligaseger i VM!
7 Martin de Bos var ute i derbykval näst senast men räckte inte riktigt till och slutade i det slagna fältet. Senast skulle han vara med i ett långlopp på V86, men en startgalopp förstörde den dagen. Han har varit rejäl vid vinsterna hos Purro och gett ett klassigt intryck. Han står 20 meter före Spickleback Face och det försprånget kan vara tufft att ta igen för tipsettan.

Plus att den förmodligen får spets ! Jag tycker det är en sund och rolig spik till den fina procenten , go go mate!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat