Avd1. Tycker att 4 Handsome Brad har en MYCKET lämplig uppgift här. Vill lyfta fram 6 Ragazzo da Sopra med Björn om det blir hårt tempo (stark häst) och även 11 Magic G. Kanske 3 Zoko Lane men man vet inte vart han hamnar.. 2a 3e ytter(bara köra rakt fram) 1 Piccaso tror jag är totalt överspelad!
Avd2. Detta lopp är svårt men 2,3,9 höjer sig lite, även 5,8,11,10 vid gardering. Björn kanske bara vinner. Har ju bästa tiden på distansen (tillsammans med 9 Hip Hurray Boko) som har rygg på 2 Faust Boko som tydligen kan öppna bra enligt tipsexperter så blir det lite körning mellan 2 o 3 så gynnar det 9 som vann senast över Darling Harbour på V86. Men Björn har bra spår och hemmabana. Kanske bara vinner?
Avd3. Gulddivisionen och ett trött sådant. Ingen har visat något förutom 6 Racing Mange
och 8 Dante Boko men som jag tror är bäst på kort distans samt att han måste ladda allt som går i start och det kan ge trötta ben tillslut. Hjälper väl Jocke (Jägersro polarna) och trycker sönder ledaren åt Racing Mange som vann senast på 1,11,1 2140am och ingen i detta lopp har ens sett sådana tider. Lite orolig dock vart han hamnar men jag tror att han kan vinna från alla positioner med den formen han har nu om han inte bara trycker sig till ledning i ett andra skede. Jockes enda styrning på V75.
Avd4. Spik på 3 Heart of Steel som gjorde det kanon sist mot Gustafson från dödens och spår 7. Spår 3 nu och snabb ut. Kommer vara ännu bättre nu och den som jag tror skulle kunna göra något om den får fritt är 1 Wild Love men den sitter nog inlåst tills det är försent. Så den spikar vi nästa gång från annat spår och alla krafter kvar.
Avd5. Här kommer jag chansspika 6 La Diva Rossi som har snabbaste tiden på auto medel snabb ut och kuskförstärkt med Erik upp. Annars 1,2,4,5. 3an har inte startat på ett tag och behöver nog loppet och kanske är bäst på kort distans.
Avd6. Kallblod. Har väl mest känsla för 3,5,9 men ta alla som kan vinna 1,3,4,5,6,9 så är man safe. Annars chansspika någon ni har känsla för.
Avd7. Stayerlopp och här kan det skrälla. Tror inte på 14 Victory Kåsgard mer på 15 Othello Victory men kan ha fel såklart. Tror lite på 1 Racing Ribb oxå från ett bra spår.
Annars 5,6,9,11,12,13,14,15.
Lycka till!
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2018-09-21 klockan 17:41.
|