Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit
Har lite svårt för all denna klagan på ATG och V75 - alla vet ju om förutsättningarna och då måste man ju spela efter dessa... Okey att det inte känns jättesjysst eller ens bra med att frysa inne pengar, men vad fasiken, det ligger ju i korten.
Chansen till stora pengar med hjälp utav skicklighet finns det ju knappt någon motsvarighet till, skulle väl vara Stryktipset då. Jag skulle aldrig stå över en omgång pga. att ATG håller inne pengar till sina Jackpottar. Nöjet är för stort och om ni skulle vinna på en av dessa jackpottomgångar så tror jag ingen skulle klaga över dessa extrapengar.
Det jag kan tänka mig klaga över är att man kan spela från länder där "rake-backs" gives och att norrmännen får vara med och spela in i våra jackpotts utan att lägga något för detta... Annars har jag väl bara att klaga på ATGs nya sida - vill ha tillbaks den gamla Classic-sidan...
Med handen på hjärtat, hur mycket pengar förlorar ni per/år på att ATG fryser pengar till Jackpotts?
|
Men man Fiskar / Jagar gå ut och plockar svamp
men om man inte får något med sig hem tröttnar man till slut.
man lägger av eller kanske bara kör dom där "gulddagarna" då det är fint väder eller grannen sa att finns det svamp bakom varenda sten.
lite så med V75, vi har väl ett 3 potsspel för att folk skall få en massa vinster, de små men ändå en utbetalning, men nu är det ofta inte det.
då skiter man i V75 , spelar när det är jackpot eller man är på banan.
sedan slutar man köpa ronden efter ett tag
slutar gå på tävlingar
minskar spelandet än mer
och travet har förlorat en kund till