Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-25, 11:31   #9
Kosmos_Kid

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Vad ni krånglar till det!

Gör som jag och sluta spela hos ATG överhuvudtaget, DE SUGER !!

EDIT: alltså , det finns ingen anledning att låta sig rövknullas av ATG i maskopi med "internationella partners" .

citat:
https://www.atg.se/spel/2017-12-09/V65/bollnas/resultat

fast det är i princip ingen skillnad när de bara "snor" en pott, känns bara mer extremt med noll utdelning.

Att de normalt "bara" norpar en pott får mig att minnas repliken i Delikatessen ; "Slaktarn var hygglig - han tog bara ena foten".

Men alltså, spelar man hos ATG godkänner man indirekt deras märkliga regler... att i det läget krångla till det och fortsätta att godkänna skiten... !???
Nja, så enkelt är det inte för mig. Det finns en del att gilla hos ATG. Att spela hos nätbookies som sätter limit när man vinner 10k är inget som lockar.
Finns väl sätt att gå runt sånt kan jag tänka men nåt slags krångel blir det väl.
Spel till fasta odds handlar väl mycket om att vara först med att hitta ett felaktigt odds baserat på den senaste informationen. Jag ogillar den typen av stress så det är ett klart minus.
Vi får se vilka av licenstagarna som kan få till fungerande streckspel med hyfsade omsättningar. Man får hoppas att det inte blir för stor splittringseffekt totalt sett, så att det bara blir småpotter överallt.
Legolas har ju gjort tämligen seriösa försök med dopade potter utan att det har lyft ännu.
Kosmos_Kid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat