Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-26, 14:53   #15
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns ingen anledning att ens försöka fälla Ringostarr Treb - han vinner detta från dödens, hur lågt än Riordan ligger i förhandsintervjuerna. Han vill självklart ha ett klart svar INNAN han möjligtvis drar till amerikat och det får han inte genom ett allt för lugnt upplägg. Canari Match har även denne stått över, nästan två månader faktiskt och Spitcam Jubb verkar ha totaltröttnat på tävlandet och har ingen form eller tryck i sig alls, för när varande.

Den enda som jag realistiskt tror kan utmana är dock ändå Örjan om denna får bestämma i ledningen och King City, har form och en riktigt bra slutspurt. Om denne skulle få rygg på Ringostarr Treb sista rundan kan denne bli lite småfarlig. Men, som sagt - tror Riordan smyger och att RT vinner detta lätt - normalt hade jag spikat, i alla fall på ATG, men eftersom jag inte kan spela där förrän i morgon och enkom på Legolas så kan det vara värt att gardera då utdelningen ändå ej kommer skjuta i höjden där och då radpriset endast är 10 öre där...

På Legolas = Gardering.

På ATG = Spik.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat