Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-26, 15:38   #354
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Har varit lite inaktiv här ett tag. Det har inte berott på att jag varit inaktiv på spelet, utan att jag inte haft så många roliga spelidéer i kombination med brist på tid. Nu har jag dock några, som jag tycker, väldigt intressanta drag inför kvällens V65-omgång på Åby!

V65-2: 4 Lou Di Palio
-Fullständigt bortglömd idag på 1%! Höll undan för Västerbo Paradise vid ettan, endast slagen av Paris Turf, Oceans Eleven och Scargel efter det, sedan galopper. Väldigt länge sedan lopp nu kan slå åt båda håll. Staffan är en av spelarna underskattad tränare/kusk med bra statistik.

V65-4: 7 Hello Dolly
-Åke rankar chanserna mellan sina båda lika, och hävdar att Dolly är snabb ut. Vid förra starten galopperade hon i starten och tappade många meter. Samtidigt fick ledaren köra kryptempo (16/15) och det fanns aldrig en sportslig att ta ner den. Propositionen är dessytom väldigt gynnsam för starthästarna. Spikvärde!

V65-5: 2 Platinium Shine/9 Cindy Hall
-Två intressanta som startar efter uppehåll i ny regi. Borde ha svårt att hålla de tre mest betrodda bakom sig, men streckprocenten lockar. Platinium shine är bara fyra år och kan mycket väl ha växt till sig under uppehållet och ha kapacitet långt över summa.

V65-6: 1 World Of Golf
-Galopperar ganska ofta men gör det bra där emellan. Omöjligt att plocka ner Canaka B.F. senast från kön, annat utgångsläge nu. Elfstrand undervärderad tränare med bra statistik som håller oddset uppe bra!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat