Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
Då borde 4 Corroded va klar andra häst i loppet om nu Athos race gör bort sig som va slagen med ett huvud sist dem möttes??? Tror du inte Athos Race får Qahar Q.C på sig och blir söndertryckt. Inte låts väl han sitta och trycka ett 17-tempo två varv när det är final. Den har aldrig startat på 3140 så han kan ju inte köra ett 14-tempo direkt och få riktigt stummna ben till slut. My Dream Art är klar första häst på start om han klarar spåret. Sen vet ingen vad Örjan gör med Grammofon? Ingen jag tror på direkt men Örjan är Örjan. Många hästar gör otroliga prestationer efter galopp så Athos Race är väl inget undantag. Men du kanske har rätt. Tänk på det jag skrev tidigare ang D. Sisu (som är stark och klarar 3000m galant) som har slagit hästar som Makethemark Diamanten Milligans School bla endast slagen av Cyber Lane i Solvalla Grand Prix förra året. Och om Makethemark startade i detta lopp 40 bakom Athos race så hade jag spikat Makethemark alla dagar i veckan. Ville bara delge mina tankar! Lycka till 
|
Härliga tankar men jag håller fast vid Athos Race! Om hästen enbart hade en vinst efter jättegalopp i raden men den har fyra ettor samt ett andrapris i raden där insatserna har varit genomgående strålande. Att det är tre varv gynnar A.R! Hästen är urstark men har även utvecklat speed på senare år!
Vidhåller! GRYMT värde! Bara Åke drar på i tid!