Citat:
Ursprungligen postat av Klanke
Mina tankar om omgången. spelmässigt kan det bli rätt okej med pengar även om Whos who bara vinner, jag tycker han har en chans på minst 92 proc och ser därför spelvärdet i honom, han har dock aldrig tidigare placerat hästen i spets, varför vet jag inte, tillfälligheter? möter ett ljummet gäng och med tanke på hur han såg ut senast dessutom hur tränare och kusk ser uppgiften som mycket god. Det behövs inte ledningen för att vinna i loppet han är ändå klart bäst i gänget. Vi spikar!
avd2.
Ni som läste reportaget tidigare i veckan måste förstå att Whos Whos framfart är kanske till ok med bättre än sin pappa? hästen vann derbyt i överlägsen stil, visst det kanske såg bättre ut än det var eftersom några av huvudkonkurrenterna gjorde bort sig men loppet blev helt perfekt kört för honom. Men med tanke på hur lätt han vann loppet hade han blivit svårstoppad oavsett väg. Det här försöket till Europa derbyt är skräddarsydd för fyraåringen, många kommer vara nöjda med en andra plats och det skall mycket till om han inte skall vinna på lördag. Spelvärdet är högt eftersom han borde ligga på närmare 92 proc. Spik! (2)
God tur!
|
Man blir ju nyfiken på hur du kommit fram till just siffran 92 procent. Vilka parametrar använder du för att nå en sådan exakt (och extrem) nivå?