Jag hann hem i god tid, men spelet är redan inlämnat sedan tidigare idag. Lämnar några korta kommentarer nedan.
Avd
1: 1, 4 (3, 9)
2: 6 Norton Commander (10, 15)
3: 2, 3, 4, 11 (6, 8)
4: 2, 3, 4, 6, 10 (7, 8)
5: 13 Wreckless M.M. (10, 12)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 8 (10, 9)
7: 9, 15 (6, 3)
Lopp 1) Shadow Gar eller In Toto Sund, den som tar spets har klar fördel. Ingen toppform på Shadow, men körs den i spets så kan det räcka ändå. Indoor Voices är klar tredje häst, men jag står över då den är rätt ojämn.
Lopp 2) Norton har imponerat. Står i alla fall under 80 % nu. Gör den bort sig så blir det dyrt att gardera. Tror inte det blir några problem trots lärlingar.
Lopp 3) Egentligen är det dags för Heavy Sound, men Kenneth kan köra bort hästen och får Adrian bestämma lite i spets så kan det bli för sent för de övriga.
Lopp 4) A Sweet Dance har såklart jättebra chans. Det är dock treåriga ston och höst, så formen kan variera kraftigt.
Lopp 5) Öppet lopp där nästan ingen tycks tro på chans. Här garderar folk friskt, så jag väljer att spika Wreckless M.M. Hästen står illa till, men det får Uffe lösa. Några galopper i fältet och han kanske kan köra sig till en vettig position.
Lopp 6) Campo Bahia har varit väldigt bra, liksom Attraversiamo och Cab Lane. Jag tycker inte att man ska glömma bort skrällen Danilo Brick.
Lopp 7) Var länge inne på att singla Wild Love som åter går barfota. Dubblade dock med Millie Millionaire som de sa skulle gå barfota för första gången, men nu är anmäld med skor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|