Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-26, 22:18   #55
patrik_g
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Dinamo Minsk- Club Brugge: 1 (2.60) @ Bet365

Jag tror Minsk kan vända på detta efter 2-1 förlusten i Belgien. Man tog ledningen senast men tappade till 2-1 förlust. Brugge har börjat ligan med två vinster och två förluster. Minsk går så där i ligan i Vitryssland. Alltid starka på hemmaplan. Testar en peng på Minsk här.

1/10 Units
Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Maribor- Palermo: 1 (3.20) @ Ladbrokes

Maribor ifrån Slovenien gjorde en bra match i Palermo trots förlusten med 3-0. Man spelade ut Palermo på deras hemmaplan första halvtimmen, dock utan att få någon utdelning. Tyvärr blev Maribors målvakt utvisad och sen var det kört i den matchen.

Maribors två mittfältare Armin Bacinovic och Josip Ilicic imponerade stort i matchen senast. Nu väntas Palermo köpa dessa två spelare dom kommande dagarna. Palermo har scoutat dessa två spelare i några veckor. I italiensk media sägs det att dessa två inte kommer spela mot Palermo idag. Men det tror jag inte alls på. För om Palermo går vidare till gruppspelet i Europa League så får dessa två spelare ändå spela för Palermo i EL. Reglerna säger att även om man spelat i EL-kvalet i en annan klubb så får man spela i EL-gruppelet med en ny klubb.

Fem spelare i Palermo riskerar avstängning vid en varning ikväll. Det är: Bovo, Balzaretti, Liverani, Nocerino och Pastore. Troligtvis kommer en del av dessa att bänkas därför. Man har också helgens premiär i Serie A att tänka på och att ha 3-0 att gå på är rätt tryggt.

Maribor är erkänt starka på sin hemmaplan. Fyra senaste i ligan har man fyra raka vinster och målskillnaden: 13-2. Ligan är kanske inte den bästa men ändå starka papper.

Högt odds här tycker jag på ett Maribor som spelade så bra i Palermo första halvtimmen. Plus att Palermo har 3-0 att gå på och har råd att förlora med både 1-0 och 2-0.

Måste testa hemmaoddset här!


Insats: 3-units
Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Bröndby- Sporting Lissabon: 2 (2.20) @ Bet365
Lissabon måste hämta upp 2-0 här. Vet inte om man klarar det. Men jag tror man vinner matchen iaf här. Bättre laget i grunden och får man igång sitt vanliga spel så vinner man.

Insats: 2/10 Units


Gent- Feyenoord: 1 (2.10) @ Bet365

Feyenoord börjat ligaspelet svagt och känns till och med svagare än förra säsongen. Gent kan vinna hemma.

Insats: 1/10 Units


Uniera Urziceni- Hajduk Spliit: Över 2.5 mål (2.00) @ Bet365

Här tror jag på många mål igen som senast 4-1. Uniera ett lag i kris och här kan det bli en del mål tror jag.

Insats: 2/10 Units


Utrecht- Celtic: 1 (2.20) @ Bet365

2-0 till Celtic i Skottland. Celtic mycket svagare på bortaplan i Europa-spelet. Utrecht ett starkt hemmalag som börjat ligaspelet bra också. Bra segerchans på hemmaplan tycker jag.

Insats: 1/10 Units



Elfsborg- Napoli: 1 (3.40) @ Bwin

Elfsborg saknar Izisaki och Jönsson. Avbräck det. Men på plastgräset tror jag man kan besegra självaste Napoli. När Lazio var här och spelade i EL förlorade man med 1-0. Napoli bara tränat en gång på plastgräset och inte vana att spela på detta underlag. Oddset känns högt på hemmaseger och testas.

Insats: 1/10 Units



Trippel (2.17) @ NB

Levski- AIK: 1
PSV- Sibir: 1
Lille- Vaslui: 1


Insats: 6/10 Units

Tre starka hemmavinnare tycker jag.
Bra kväll i EL och sammanlagt: + 15.32 Units

Många fina vinnare, där Maribor till höga 3-2 satt skönast! Tappade 2-0 till 2-2, men kunde nicka in 3-2 på hörna i 89- minuten
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat