Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-27, 00:56   #14
Eloo89

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 98
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eloo89 Visa inlägg
Fick in ett skönt lir ikväll.

Under 3.5 mål på Ajax - Dynamo Kiev
Under 3.5 mål på Köpenhamn - Rosenborg
Under 3.5 mål på Zilina - Slavia prag
Under 4.5 mål på Tottenham - Young Boys Bern

@ 2.7 på Unibet

Därför spelade jag ikväll 4 singlar inför morgondagens Europa League. Ger även motivering varför.

Singel 1
Karpaty Lviv - Galatasaray @ 2.05 på Unibet

Motivering: 2-2 första omgången i Turkiet gör att Turkarna måste vinna matchen med 1-0, 2-0, 2-1 eller 2-2 för förlägning osv. Detta tror jag har fått dom att vakna och de klarar av en vinst på bortaplan mot ett betydligt sämre motstånd

Singel 2
Elfsborg - Napoli @ 2.15 på Unibet

Motivering: 1-0 till Napoli i första omgången. Varför jag spelar denna är helt enkelt att Napoli med stora stjärnor som Cavani, Quagriella, Hamsik, Lavezzi, Cannavaro etc, etc helt enkelt har 2.15 i odds mot flera klasser sämre motstånd. Prövas för en mindre peng.

Singel 3
FK Aktobe - AZ Alkmaar @ 1.85 på Unibet

Motivering: 2-0 för Alkmaar i första omgången. Detta gör att Aktobe måste anfalla för att försöka hämta upp resultatet vilket kommer öppna för Alkmaar att kontra in ett par mål. Enda anledningen till att Aktobe kommit så långt är att de har haft tur med enkel lottning och här ska AZ inte ha några större bekymmer till att vinna

Singel 4
Bröndby - Sporting Lissabon @ 2.20 på Unibet

Motivering: 2-0 för Bröndby på bortaplan i första matchen. Detta gör att Sporting måste tokköra framåt i offensiven och därmed även att Bröndby kommer vara tvunga att försvara sig. Visst kommer detta öppna för Bröndby kontringar men även här tycker jag att oddset är så pass högt att en mindre peng är värd att satsa på 2.20 Sporting borta mot Bröndby

Lycka till alla och se Spread för mer info.
Ja idag gick det riktigt bra. Fick in 2 av de 4 ovanstående matcherna.
Spelade även 2 rejäla(från min kassa) insatser på Handicap 1-0 till Elfsborg mot Napoli @ 4.60 på Unibet och fin in den samt en till rejäl insats på Elfsborg - Napoli @ 2.25 på Unibet

Detta gör att jag nu fått ihop en hel del pengar och kan öka mina units. Kommer imorgon med fler spel.

Lycka till och se Spread för mer info.
Eloo89 är inte uppkopplad   Ge poäng