Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-09, 16:55   #13
ExtremtRik
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av addictedtoraw Visa inlägg
"... ta ett helhetsgrepp om sitt spelansvar". Skarplöth är en riktigt läskig snubbe. Finns det nånting han inte skulle kränga? Gissar att han gladeligen skulle sätta sin morsa på ett tivoli och låta folk få kasta pricka så att tanten ramlade ner i vattnet om det skulle ge några extra kronor.
"Mamma tycker bara att det är roligt. Jag gör det för hennes skull. Grattis mamsen!
Travets egen Silfverbjelke.
Ska vi aldrig slippa honom?!
Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Stort jävla LOL ... håll er till hästar atg , ytterligare ett sätt att tjäna pengar såklart. Får nog bli total bojkott av atg efter årsskiftet; tycker redan det här jackpot larvet på v75 var nära att bli droppen
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Nej. Det kommer att vara början på pool-spelens sotdöd.


Det går att klippa ett får många gånger men bara flå det en gång.

Om man försöker samla in spelarnas pengar alltför snabbt så riskerar man att de ledsnar.

Först måste jag säga att jag haft fel förut, i början av 90-talet baissade jag en idé om Poker på internet, tänkte att ingen skulle någonsin lita på dessa bolag med tanke på hur lätt rent tekniskt sett det skulle vara att fuska


Nåväl, är det fler än jag som återkommande finner mina tankar hamna på den fina Hästen utanför Troja när jag tänker på ATG och dess marknadschefer och vad de hittar på, syftar främst på Jackpotteriet?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat