Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-10, 10:01   #4
viking90

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18624
Standard

Jag lämnar in ett litet tidigt system trots att jag tänkte vänta o spela tills på fredag pga. kvälljobb. Men chansen att bli miljonär på v86 vill man ju inte missa

Avd 1
Går hårt ut och spikar Othello Victory den flyger väl ut som en raket och sitter i spets sen är de ju den ovanlig distansen 1140 så hoppas den ligger först hela loppet helt enkelt, skönt med 2:a handare att starta med.

Avd 2
Dubblar avdelning 2 med 3 Lindas Girl lite osäker med galopper osv men den har mött ganska tufft motstånd, hoppas formen är maskerad bakom galopperna.

Avd 3
Streckar på vad plånboken tål, Ingves med Mucho Flax rensar ju väldigt fint den har ju svårt att sätta nosen först men den trivs på 2640 med en hel del andra platser och Ingves väger väl några kilo mindre än övriga så får nog lite extra fart på upploppet

Avd 4
Här bli det en del streck också, 12 O.M Easton surfar med i rygg på favoriten 11 och plockar ner den sista 100 m. 3% jo tack. Annars väldigt öppet. Maximus MM är tidig för mig trots utgångsläget.

Avd 5
Spik på Untersteiners med han själv i sulkyn.

Avd 6
Garderar favoriten lite lätt, ska man bli miljonär ska helst in han vinna här iaf på min kupong. You to Neat i spets o rullar undan kanske, Ulf Ohlsson visade ju kanonform igår så han får gärna vinna med 12 Rigel Face.

Avd 7
Spikar Bandit Brick och bläddar till sista loppet.

Avd 8
Har ju 7 rätt inför sista så ska jag iaf inte spricka här, kladda på!
Cargo Door har mött en del tuffa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat