Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-10, 16:28   #3
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Tror du som vanligt är snett på det när det gäller Sverige,vi är där för att vinna allt annat vore en skräll i mina ögon. Revanschlustan måste vara gigantisk i laget efter att ha totalkontrollerat Turkarna i senaste matchen o att dom tappar detta oxo finns inte. Polen tycker jag oxo är lika säker på hemmaplan mot ett Portugal utan Ronaldo(tillåt mig hånle)poängen är viktiga i en sådan liten grupp med lag o att Portugal är favoriter,lägg ner. Hela 11.06 ggr pengarna på denna dubbel hos SvS är bjudodds o dunkas o spikas på allt.
P.s Men duktig på att tippa är du iafD.s
Har jag varit snett på det vad gäller Sverige tidigare? Minns väl mest det mot Österrike borta och då var det på alplandets sida jag satte mina streck

Tror inte Sveriges lag räcker just nu på bortaplan mot Ryssland som imponerat. Sen är detta inte den viktigaste turneringen heller även om det så klart vore trevligt att avancera upp till League A.

Polen är klart mer streckvärda än Portugal, absolut men det är ju en match som ingen borde vara speciellt stora favoriter i. Svårlöst match egentligen.

Så 11 gånger är kanonodds om lagen är så klara som du tycker de borde vara

Var det sista ironi eller hjärtlig feedback?

Vi ser vem som fick rätt i utfallen ovan iaf inom några dagar

Lycka till oavsett!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat