V64 Romme 12/10
Startar upp tråden tidigt då jag just kommit hem från veckans sista kvällspass på jobbet så varvar jag ner det lite till startlistorna till Fredagsmyset.
Avd 1 Vågar nog inte spika Muscle Hustle då den brukar vara lite osäker i travet tar nog med 1,3,4 också, vågar alltså lämna 5 utanför systemet då lär väl den vinna. Beroende på hur budgeten blir så kommer väl den med också.
Avd 2 Alltså Björs Viking på 6%, fast spika från spår 15 på tillägg över 1640 känns ju inte jätte stabilt men det lockar verkligen till den procenten.
Avd 3 Mofaksan är för stor favorit för mig, säkert lås på den och Lykkje Borke alternativt spik på sist nämnda.
Avd 4 Montélopp, känns jobbigt med starka hästar som är väldigt obeprövade i just Monté med Ajlexes Cubano och Nakoda Goj. Sofia Adolfsson åker alltid med på kupongen.Och Kattens Chamsin då den visat kvalitet i Monté.
Avd 5 3-åringar, strecka på så mycket som möjligt tror en del på 8 Thunderpedia och 11 In Love Boko.
Avd 6 Ibra Sånnas tur att vinna? Grammofon tål ju distansten, jagade Zeus Karsk en del i våras utan resultat kanske dags nu? Har ju också gått bra på 3140 men alltid svårt att gå först över linjen gillar tydligen andra platser bättre..
Vad har ni för fina drag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Bowery (+5), Basse (+5)
|