Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-13, 14:12   #25
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

V75 idag

1) Ser att vissa här rankar Aileron först, det gör även jag. Nybrink spikar, men jag garderar pga. läget. Åttondespår på tillägg för en häst som är bäst med tätkänning går inte att singla. Örjans uppsittning står jag dock över. Tror de tar ner den och sätter som första reserv, så där har ni en chansspik.

2) Amatör-SM och det blir säkert någon galopp och lite tokig körning. Här garderas det friskt på bongarna så jag är inne på att spika O'Man Flax. Med lite flyt så kan de köra loppet i halsen på den.

3) Monté-SM och det bör stå mellan Julio de Luxe och Order To Fly.

4) Athos Race går med skor runt om. Det gillar jag inte, men singlar nog ändå då jag tror att hästen tar hem det här.

5) Cash Crowe är ett spikbud och ska vara 20 m bättre idag, men jag garderar upp loppet då hon är väldigt mycket streckad och vi har en ännu större favorit som bara vinner sitt lopp i omgången. Fina rensare är Kash Brodda med ny balans och Mulligan från svårt spår.

6) Ungdoms-SM och det är bara att gardera på. Jag står över Dugur och sätter som första reserv så där har ni kanske ytterligare en spik.

7) Dagens klaring: Readly Express. Två strykningar som underlättare vägen fram dessutom.

Många bakspår idag, men det är inte mycket att göra åt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat