Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-17, 22:54   #152
Fredde007

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 131
Standard

Betfinal har gjort en "uppföljande review" av mitt case och krediterat mig med större delen av de pengar de konfiskerade. Det var den delen som gällde påstått brott mot deras villkor avseende maximal insats på Ultras-bonusen. Verkar som att de till slut kom på att de aldrig någonsin haft ett sådant villkor. Inte förrän efter de stängt mitt konto och konfiskerat mina pengar i varje fall.

Jag fick självfallet ingen ursäkt för att de konfiskerade mina pengar med påhittade regler under flera veckor. Det är ju också trist när supporten i flera omgångar hävdar att "alla våra bonusar har alltid haft maxbet" och "våra generella regler har inte uppdaterats på länge". 2 direkta lögner, vilket deras återbetalning av konfiskerade pengar visar. Fick ingen ursäkt för det heller.

Vet inte varför de gjorde en "uppföljande review", men en idé kan ju vara att jag dels var ihärdig och svarade för att hålla igång en diskussion (utan pajkastning), dels i flera mail hänvisade till de daterade villkor (på engelska) jag sparat. Och de lär väl till slut ha kommit på att de gjort bort sig genom att aldrig skriva in något om maxbet (om nu tanken från början var att ha en sådan).

Jag hoppas att det går bra för alla andra som har problem med Betfinal!
Fredde007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat