Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-18, 16:01   #12
Tirich

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Kan säkert bli en skaplig peng till den som sätter 7:an

Avd 1 1640 meter gynnar spetshästar. Hög % talar för vinst från spets Örebro, kort upplopp o distans gynnar 3 6 4 1. Finns säkert någon lottohäst som hinner fram i kön vid hög fart, men grattis då till den gissningen

Avd 2 Sto å volt risk för omstart. Goop överspelad med sin 3-åring. Bortglömd Kyrkebys Rut. 11-4 ska med även dem. HAVEFUNWITHME lite lättare nu ska väl med då den ska köras barfota nu.

Avd 3 Långskott.se men Deep sea dream! Ryktas om 11 tid, norska hästar får en växel till av piska samt startsnabb. Står bättre till nu. Blir barfota, bike å helstängt som tidigare.. På en spets å slutbana låter det bra med 1%

Avd 4 2-9 kan va ett bra lås, båda kan en låg 13-tid. Belker undantagshäst som förmodligen kan spikas. Men 9 fint avslut senast

Avd 5 Ska vi se, 1640, kort upplopp, upp i klass å spår 9. Måste va galen om man spikar Laskari. Bättre drag 1-6. STAR COSTASHORTA tror jag spetsar runt om till fina%

Avd 6 Öppet om nu inte 5 vinner men silver nu. 2 7 9 8 12 4 1 bakom

Avd 7 All star är helt klart draget i min bok trots bakspår. Bakom 1 2 4 5 10 6.
Jag läste också om att de var mycket uppåt på Deep Sea Dream och att han går en 11-tid.
Problemet här är väl att halva fältet går under 11... över medel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat