Avd4
Känns helt vidöppet. Finns massor av fynd här.
T.ex 4 Momento Carlras som slog den danska topphästen Sankt Peder sist - 1%
Den enda jag kan känn chanslös är 2 Approach men det kanske är dumt att ta alla utom 1?
Avd5
9 Master Bloom är rätt favorit på det han visat upp hittils. Mötte flera avd dagens motståndare 24/9 över 2400m gräs på Bro park. Då var några ganska nära i alla fall.
Superskrällen 1 King Cole avslutade mycket vasst till andraplatsen i just det loppet.
Tror att dagens längre distans kan gynna 1 som avlutade bäst av alla i det loppet.
3% på den.
Streckar äver de andra som var i närheten av Master Bloom den dagen.
Streck för 1,4,7,8,9,10
Avd6
En otroligt öppen och svåranalyserad guldhandikapp med höga 125 000 i förstapris.
Det lär ha vässats på många håll för att vinne detta lopp. Troligtvis även prepare' lopp med lite sämre insatser för att få sänkt handikapp och stå bättre till idag!
Sånt får man kanske inte tala om öppet , lol, men självklart förekommer sånt när förstapriset idag är som att vinna 3 valnliga lopp...
Jag heltäcker. Om jag är tvungen att ranka så sätter jag nog 3,7,8,13 överst i ranken och kanske 1 & 12 sist i ranken. Rena lotteriet att ranka hästarna i gruppen mellan de 4 bästa och de 2 jag rankar sist.
Helgardera om ni har råd!
Lycka Till!
|