Citat:
Ursprungligen postat av Pacman
Själv sitter jag och funderar på man ska trycka av raka tvåan också på JJK vs Lathi (3.15, Unibet). Har redan kört DnB på denna med jäkligt sugen på tvåan. JJK vann "turligt" senast mot Honka då man gjorde tre mål på sina fyra målchanser, alla var på fasta situationer annars hade man nästan ingenting. Lahti borde ha fått med sig åtminstone en poäng senast mot HJK då man spelade en av sina bättre matcher i år. Så ska man inte falla ur nu så måste man börja vinna!
|
Intressant. Här är jag på andra sidan. Faktiskt så hade jag glömt att jag spelat på JJK tills jag just såg det under "pending wagers"

. Det går inte att hoppa av heller för oddsen har ändrat såpass. Egentligen tror jag på JJK men min erfarenhet är att när oddsen rör sig kraftigt på veikkausliigan så brukar det betyda nåt. Normalt skall det att Lahti åter fick en hedeersam förlust, nu denast mot HJK, inte betyda att de nu vinner. De är i bottnen för att de är ineffektiva och jag ser ingen orsak till att effektiviteten plötsligt skulle infinna sig. Jag hoppas på samma scenario som mellan JJK och Oulu för snart 2 månader sen. Oulu hade då dessförinnan gjort en spelmässig bragd mot Jaro men ändå förlorat. Jag hade faktiskt tänkt tanken att spela JJK (-1) men kunde besinna mig.