Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-20, 16:47   #42
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Man behöver knappast vara orolig för att det "onda ögat"/bolagen sitter här och spanar, det fungerar inte så.
Jag skulle vilja få det där lite vidare motiverat om det går. Själv ser jag inget som talar emot att det kan komma att hända. Nu inser jag ju att de kanske inte har en hel avdelning med muppar som sitter och skannar av forum och spelarsajter, MEN om det skulle dyka upp ett ställe där rejält duktiga spelare går in och postar alla sina spel utan vinstsyfte så att säga (och många ryggar ofta och tungt). Räcker att ha en gubbe på att kika in då och då och sen dumpa alla de odds som rekas direkt efter postning, så blir det inte värst mycket spelvärde kvar sen.

Ska tillägga att jag inte är värst insatt i branschen som sådan, men det är ju basic business som jag ser det för spelbolagen att strypa sådana uppenbara förluster på det viset. Sen är de väl mer hårdföra med sina schackdrag än andra, så det skulle inte förvåna om de inte dumpar oddsen riktigt rejält heller.

Hursomhelst lär det väl märkas ganska lätt om de skulle börja med ovan beskrivna spionage och dumpning någon gång.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat