Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-26, 17:23   #6
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Spelmässigt väldigt trevlig omgång på Kalmar! Det kliar lite i fingrarna faktiskt.

Frågorna jag ställer mig är om Borups Senator i andra kan runda allt det här. En treåring... visserligen sent under säsongen - och möter så klart endast treåringar också.

Party Lane i tredje avdelningen från spår 5 är väl en av de mest intressanta att spika under omgången.

Fjärde avdelningen tycker jag är ett gäng löss och hittar ingen som verkligen känns intressant. Första bud får bli Catrin Fajersson med nr 3 Queen of Beerduck

Dokonjo i femte som jag nämnde senast har toppform och får inte räknas bort trots uselt startspår.

Digital Yankee får bli förstahäst i sista. Överlag torr jag Berghs hästar kan gå riktigt bra på banan ikväll.

Första avdelningen kunde jag inte komma fram till om man ska plocka alla och hoppas på en dunderskräll eller spika en av de två storfavoriterna men kunde inte bestämma mig. Men då jag tror Berghs hästar går bra så skulle det bli Eclair du Mont som slipper springa mer än 40 meter extra för att komma först i mål!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat