Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-27, 09:36   #13
Dyngjohan
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

En trav amatörs tidiga tankar inför lördagens spel....

Avd 1.

Här landar mina första tankar på nr 4 Dear Friend...som jag spelat så många gånger innan..får han ledningen så tror jag att den vinner.
Bakom finns 3,6,10 och 12...

Avd 2

Ska det gå vägen denna gången...eller blir det lika mycket snack från honom innan loppet...Condrad Lugauer och nr 4 NOLIMITJIMMIT... men jag hoppas att det går vägen på jägers...

Avd 3
Här är mina hästar nr 1,10,11,12,14....ser ut som att Björn Goop har en bra häst....men har en känsla att nr 12Dragster och nr 14 Surprice Power kan vara farliga...

Avd 4

Spårtrappa och då fastnar jag för nr 13 Global Tenderness..nr 4 Navy Blue med bara ettor i raden, nr 14 Happy Steel som det varit surr om tidigare.

Avd 5

Här blir det många...1,2,3,4,5,7,9...skulle säkert kunna ta alla...men plånboken räcker inte till.....

Avd 6
Också ett lopp där jag skulle vilja ha många hästar med....tycker det ser svårt ut...om inte nr 10 Bandit Brick vinner.
Dom jag vill ha med är 1,5,8,10,11,12

Avd 7
Finns det någon annan än nr 6 Propulsion som kan vinna här....nä...jag tror inte det.....Örjan avvaktat tills de andra kört slut...sedan kommer han och tar dom på slutet.....

Hejochhå
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat