Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-01, 11:27   #1
NiklasStahl
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 10
Sharp$: 214
Standard

2018-11-02 02:00 Boston Celtics - Milwaukee Bucks (NBA)


2018-11-02 02:00NBABoston Celtics vs Milwaukee Bucks VINSTMARG. (3-VäGS) övriga FT 0 0.000
Bet365
Ett stundande toppmöte i Eastern Conference i natt och jag tror mig ha ett spel med bra utdelning - närmare 3 ggr insatsen.

Boston Celtics tar emot Millwaukee Bucks hemma i TD Garden. Klassisk basketmark i USA´s nordvästra hörn. Celtics är svårslagna i sin hemmaborg, som alltid har varit erkänt svårspelad för gästande lag. De grönvita är disciplinerade i sin defensiv och motståndarna får oftast kämpa hårt för varje poäng. det finns gott om offensiva hot. Fjolårsrookien, Jayson Tatum har fått ett större ansvar i år och han gör det bra. Rutinerade bollgeniet, Kyrie Irving ger Celtics ett stabilt övertag i banans bakre del.

Men..

Gästernas PF, Ginannis Antetokoumnmpo, vars namn är betydligt lättare att skriva än att säga, är på en atletisk nivå som gör honom i praktiken ostoppbar. The Greak Freak, som missade lagets senaste match (en imponerande utskåpning av Raptors) på grund av en lättare hjärnskakning, är uppgraderad till "trolig att spela" enligt de senaste rapporterna. Detta betyder i praktiken att han spelar, vilket gör att Bucks har en god chans att förlänga sin obesegrade svit ytterligare. Det blir ett klassiskt möte mellan ett starkt offensivt lag mot ett starkt defensivt och det är mycket svårt att sia om vinnare tycker jag.

Allt talar för att det blir tight hela vägen in till slutet och jag väljer därför spel på vinstmarginal (3-vägs) och alternativet övriga resultat. Vilket innebär att det inte spelar någon roll vilket lag som vinner, så länge marginalen är under 6 poäng. Det här spelet finns det inga odds för i skrivande stund, det kommer förmodligen upp under eftermiddagen. Oddsen ligger ofta mellan 2,8-3,0 gånger insatsen och spelet är en liten favorit hos mig i, på förhand svårtippade och jämna matcher, som denna.

Rygga lugnt.

Spela på Bet365 och få Se bonus här

NiklasStahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat