Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-28, 18:23   #1
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Belgien/Holland 28-30/8

Standard Liege vs KV Kortrijk 1u @ 4.75 unibet (finns mycket högre nu)

Standard Liege vs Kortrijk+0.5 1u @ 2.23 pinnacle

Motivering

Oddsen stiger på Kortrijk och jag förstår inte varför. Standard är en klubb som jag anser är väldigt ojämn och svår att få kläm på. De spelar 1-1 mot Real Madrid ena dagen och torskar mot STVV hemma i ligan andra dagen.

Idag saknar man sin vänsterback Pocognolii pga avstängning och man har långt ifrån övertygat i ligan so far. 5 poäng på 4 matcher och då har man mött svaga lag så som Zulte-Waregem, Lierse, Lokeren och STVV. Inget av dessa lag kommer ha en högre slutposition i ligan än vad Kortrijk kommer att ha.

Kortirjk har avfärdat Club Brügge, STVV och Lierse och kryssat mot Lokeren. Betydligt bättre facit.

Kortrijk kommer till spel med 17-18 av de bästa spelarna i truppen som jag är införstådd, endast Rami Garschon som missar pga av att han är lånad från Standard, De Beule är avstängd och Vrancken otillgänglig.

Standard är ett public play och Kortrijk är oförtjänt stora dogs i denna match.

Det finns inte på min karta att Standard är +50% vinnare i denna matchup. Jag blir dock orolig för att oddset har stigt så jag garderar med en +0.5 till itt ursprungliga spel på rak.

Mitt råd till folk som ryggar är kanske att enbart spela +0.5 då oddset är mer än tillräckligt.

KV Mechelen vs STVV 2u @ 1.78 ladbrokes

KV har öppnat urstarkt, medan STVV är en skugga av förra säsongen. Mechelen saknar en ordinarie spelare idag och kommer ed 4 raka vinster. På hemmaplan är de starka och där brukar de ta många poäng. STVV är även de ett lag som är klart bättre hemma än borta och har dessutom problem att nå upp till samma spel som förra året. Fortsätter fadea STVV

Senast redigerad av RobinD den 2010-08-29 klockan 02:45.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat