Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-07, 16:58   #1
NiklasStahl
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 10
Sharp$: 214
Standard

2018-11-08 02:00 Indiana Pacers - Philadelphia 76ers (NBA)


2018-11-08 02:00NBAIndiana Pacers vs Philadelphia 76ers -2.5 FT 5 1.900
Bet365
Philadelphia 76ers reser inåt landet för möte med Indiana Pacers i Bankers Life Fieldhouse. Anser att hemmalaget har blivit alldeles för liten favorit och tipsar om ett bra spel på handikappmarknaden.

Indiana Pacers har inte förlorat mot 76ers på de senaste åtta matcherna och är i mina ögon storfavorit till en hyfsat komfortabel seger i natt. Vinstmarginalen i de åtta raka segrarna ligger på närmare 12 poäng per match i genomsnitt. Laget har haft vissa problem med den offensiva produktionen och vinner istället sina fighter med ett tight försvarsspel, där de är rankade som tredje bästa lag i ligan. Det borde räcka mot ett bortalag, som inte har hittat fjolårsformen än.

76ers har förlorat alla sina fem bortamatcher hittills i år och det är svårt att inte tro på en sjätte raka. Jag tycker att coach Brett Brown är att skylla för lagets svaga inledning. Av någon anledning väljer Brown att bänka skarpskytten J.J Redick och istället starta med Simmons och Fultz på guardpositionen. Ingen utav de två är något vidare hot utifrån och att ha en PG (Simmons), som inte kan få iväg ett vettigt skott utanför tresekundersområdet är redan det en stor svaghet. När Simmons dessutom inte har någon farlig skytt, som Redick, att passa ut bollen till så blir det betydligt lättare för försvaret att hantera hans enda hot - penetreringarna.

Klockan två i natt är det uppkast. Jag laddar kaffebryggaren med dubbel dos och lägger in ett stadigt bet på Pacers -2,5.

Rygga lugnt.

Spela på Bet365 och få Se bonus här

NiklasStahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat