Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-29, 01:38   #10
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Gent-1vs Germinal Beerschot 3u @ 1.90 ladbrokes

Motivering

Gent tog sig vidare i Europa League mot Feyenoord och verkar ha fått ordning på "kaoset" som jag läste klubben befann sig i efter tränarbytet. Att slå ut ett så pass starkt Holländskt lag är bra jobbat enligt mig.

Man har svajat i ligan so far men kommer från en seger med 1-3 borta mot Charleroi där man man vände 1-0 till seger.

Germinal Beerschot är fortfarande utan seger och har haft svårt med offensiven. De nätade i premiären och har sedan dess 3 raka utan mål framåt. Visserligen två 0-0 fighter, men det är mot likvärdigt motstånd.

Anderlecht vann med klara 4-0 hemma och Gent ska ha en bra chans att vinna med 2-0 hemma anser jag. Speciellt med tanke på skadebekymmer och avsaknad av anfallsalternativ:

"Germinal Beerschot draw Sunday at the Jules Otten Stadium for the confrontation with AA Gent. Gary Kagel Macher suffers from the adductor muscles, working from an adapted training program next week, but hit it off ready to play the game on Sunday. Wim De Decker (photo), however, is not in action. Our captain again experiencing pain in his dijletsel and was prescribed rest. Also Tome Pacovski, Bart Goor and Sherjill MacDonald are still missing. The final selection is made after the Saturday morning workout. (DG)



The (preliminary) selection: Thomas Kaminski, Kristof Maes, Jelle Merckx, Martijn Monteyne, Philippe Clement, Tomislav Mikulic, Gary Kagel Macher, Mark De Man, Pieterjan Monteyne, Mike Smet, Justice Wamfor, Victor Wanyama, Jean Acosta Soares, Mats Zipper, Daniel Cruz, Faris Haroun, Francois Guillaume, Bavon Tshibuabua, Adnan Custovic"

Enligt en rek på ett annat forum är två spelare petade på grund av övervikt och dålig form efter semestern, bägge anfallare. De är heller inte med i truppen så det verkar vara solid info.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat