Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-08, 21:50   #52
grobben
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Det finns en del jag inte förstår inom travet men det absolut märkligaste är att han (dagens referent) får fortsatt förtroende att reffa vidare. Fel i exakt alla lopp, skriker ut vinnare som är klara tvåor, blandar nummer, säger att dödenshästen kommer snabbt bakifrån, blandar helt positioner, kommer med märkliga uttryck med mera med mera. Det sjuka är att han reffar många ggr i veckan och bara får nya uppdrag. Jag är inte känslig och har verkligen inget emot honom personligen (verkar skön och trevlig) men hade någon hållit lika låg kvalitet i ett annat yrke hade det varit över efter en vecka.

Han måste ju nånstans inse sina begränsningar själv också hur mkt han än tycker om sitt jobb, lever drömmen eller vad det är. Ett konstant misslyckande varje dag och ingen utveckling. Måste kännas trots att han verkar strunta helt i det. Det är svårt att reffa och jag har inga jättekrav men hellre nån utan inlevelse som iaf har någorlunda kontroll på loppen. Nu hänger man med bäst utan ljud, så får det inte vara.

Har senast ikväll varit i kontakt med travfolk från norr för att försöka förstå om det är jag som överdriver allt det här men de hade samma syn. Troligen finns det helt enkelt ingen annan som kan ta uppdraget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)

Senast redigerad av grobben den 2018-11-08 klockan 21:51.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat