Svårt men utmanande vill jag kalla det. Förmiddagstankar: Avd 1: Favoriten Rajahs Silvio är Goop uppåt på. Men 5:e spår på tillägg med osäker häst, nja.. 3 Copitex snackas det mycket om. Var riktigt bra senast och borde sitta bra på det. Bra chans på skräll här!
Avd 2: Köper inte riktigt favoriten även om han är startsnabb och kan komma rätt på det här. Tror helt enkelt att Great King Wine och Kabanoss är bättre hästar. Streckar antagligen bara de två och hoppas att någon av dem får en okej resa.
Avd 3: Nadal Broline har seglat upp som knapp favorit. Helt rätt tycker jag. Lär få en bra resa och har dokumenterad form. Spikförslag!
Avd 4: Mycket snack om Gun Palema. Med all rätt tycker jag. Flög lågt senast och möter mycket enklare motstånd nu. En eller många då jag inte är speciellt imponerad av favoriten. Dock spets och Goop.. Verani?
Avd 5: om det inte händer något går under dagen går jag all in och spikar Logo Light. Jäklar vad fin han var senast. En riktig Berghhäst, stark och oöm. Plus då Lennartsson på Berghhäst!
Avd 6: Här lär det köras från start. Många med dåliga lägen som håller toppform. Stor gardering!
Avd 7: Kan vara så enkelt att Don’t Mind Me leder rumt om men Jan vara tufft att hålla ut i första hand FireWire. Fler som tänker köra från start så det blir nog en frisk öppning! 2,9,11 givna på mitt system. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|