Sorry Gotland, en av de skyldiga.. Fokuderar på kusarna som ska göra oss riks istället������
Öppnar upp en ”varför ska favoriten förlora tråd”
Avd 1: 12 Rajah Silvio. Frågetecken på formen. Femtespår med osäker häst. Galopp eller tappstart?
Avd 2: 10 Maintainabillity. Bara två starter efter vila i enkla gäng. Tuffare nu. Kan bli strul från springspåret samt möter ett par motståndare som jag helt enkelt tror är bättre.
Avd 3: 9 Nadal Broline är förvisso fortfarande min förstahäst, men.. Kan bli så att någon av de två värsta motståndarna kan komma relativt enkelt till spets. Samt om banan blir lite mjuk så är det en nackdel.
Avd 4: 6 Topspin har inte imponerat ett dugg på mig och möter ett par motståndare med fin form.
Avd 5: 8 Logo Light håller jag fortfarande som bästa spik men visst kan läget ställa till det. Sen om Bo C hittat formen och Jorma träffar starten så blir det en svår nöt att knäcka!
Avd 6: 3 Esprit Sisu har många startsnabba runt omkring sig och är fortfarande osäker på benen. Samt möter några riktigt formstarka kort!
Avd 7: 1 Don’t Mind Me har ett par riktigt startsnabba motståndare utanför sig. FireWire bland annat. Bäst på kort?
Era tankar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|