Ämne
:
V75 Söndag 11/11 Breeders Crown finaler
Visa ett inlägg
2018-11-11, 16:06
#
61
doob
Reg.datum: aug 2011
Sharp$
: 838
Citat:
Ursprungligen postat av
doob
2 Conrads Rödluva är mycket streckad men har fin-fin vinstchans! Folk verkar tro att det är "auto-spets" på Staro Miami men så startsnabb är den inte!? Dessutom har man aldrig laddat med Rödluvan! Tror på spets och slut för Örjan!
Det är gap på 9 Queen of sand! Ja ja säger jag och massgarderar!
7% på Jaguar Dream som det var tokfint intryck på sist är galet! Som Betting Gangster krigade med punktering sist för Björn (igen!) var likaså! Lika given som Båths båda!
1 Dream Night Palema går ner i klass men över 40% nu! Micke J Andersson ska ALDRIG vara streckad mer än 25% på V75 för att finnas värde i! Jag dubblar med min andrahäst i loppet.
7 Roofparty m Kevin Oscarsson - 3%!!!
. Här snackar vi också "gå ner i klass" delux! Kolla vilka hästen tog stryk av sist! Hängde med klart godkänt med lite sparat i mål! Startsnabb och hittar position i andra-tredje ut om den inte når rygg ledaren! STORT VÄRDE! SE UPP!
När 2,3 och 4 krigar mot varandra så kommer 5 Global Upper Style och 9 Hevin Boko till slut! 7% respektive 6% är galet bra!!
I sista har 3 Perfect Spirit bra chans men jag hoppas att Goop ger hästen chansen och kör i spets med 1 Chianti! 5 Selmer I.H. var HEROISK sist! Låser på 3!
4 Short in cash spurtar tappert och når en plats? 2 Who´s Who har en tränare som inte kan stava till "bibehållen form" och Öran mot fossilen Torbjörn Jansson betyder 25 meters tillägg i praktiken! Jösses vilken kuskförsämring!
Enkelt.....
(+7),
sigh
(+5),
Dahle
(+5)
doob
Visa allmän profil
Spreadsheets
Skicka ett privat meddelande till doob
Besök doobs hemsida!
Hitta fler inlägg av doob