Citat:
Ursprungligen postat av doob
SAMTLIGA Kolgjini-hästar skall garderas! Dom har skit i stallet och usel form!
8 Staro McMillan är bra men jag skulle ALDRIG spika ett danskt ekipage på svensk mark. Dom är för dåliga! Både som tränare och kuskar. Far och son Untersteiner givna i det loppet!
Mycket jämnt streckat i femte.... Där verkar alla betrodda vara startsnabb och intresserade av ledning! En eller två kommer bort genom galopp och det är överhängande risk för överpace! STORMVARNING för 4 Affinity Kronos!! Under 10% just nu och hästen har gjort två mycket bra lopp på fina tider. Kommer smyga med och i första starten avslutade den 10,8 sista 400! Om det blir som jag spekulerar och den går i draget så biter den spurten riktigt bra och Ingves kan sitta och flina över mål!! En chansspik med betoning på chans tycker jag!
I sista är det vidöppet! Det låter mystiskt bra på kapabla 3 Billy Muscles i ny regi! 6% på den i nuläget! Se upp! Annars lika fin procent och värde i 5 Kallsup! 8 Silver Annie har mer hårdhet än dom flesta i det här loppet. Öppet!
|
Håller med på allt förutom Staro M... Han slog en sån bra häst som Global Welcome. Sen vann ju Steen Juul med Bandit Brick igår så visst vinner danska hästar.