Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-13, 16:21   #17
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
SAMTLIGA Kolgjini-hästar skall garderas! Dom har skit i stallet och usel form!

8 Staro McMillan är bra men jag skulle ALDRIG spika ett danskt ekipage på svensk mark. Dom är för dåliga! Både som tränare och kuskar. Far och son Untersteiner givna i det loppet!

Mycket jämnt streckat i femte.... Där verkar alla betrodda vara startsnabb och intresserade av ledning! En eller två kommer bort genom galopp och det är överhängande risk för överpace! STORMVARNING för 4 Affinity Kronos!! Under 10% just nu och hästen har gjort två mycket bra lopp på fina tider. Kommer smyga med och i första starten avslutade den 10,8 sista 400! Om det blir som jag spekulerar och den går i draget så biter den spurten riktigt bra och Ingves kan sitta och flina över mål!! En chansspik med betoning på chans tycker jag!

I sista är det vidöppet! Det låter mystiskt bra på kapabla 3 Billy Muscles i ny regi! 6% på den i nuläget! Se upp! Annars lika fin procent och värde i 5 Kallsup! 8 Silver Annie har mer hårdhet än dom flesta i det här loppet. Öppet!
Håller med på allt förutom Staro M... Han slog en sån bra häst som Global Welcome. Sen vann ju Steen Juul med Bandit Brick igår så visst vinner danska hästar.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat