Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-13, 16:04   #1
NiklasStahl
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 10
Sharp$: 214
Standard

2018-11-14 01:00 Cleveland Cavaliers - Charlotte Hornets (NBA)


2018-11-14 01:00NBACleveland Cavaliers vs Charlotte Hornets -6.5 FT 5 1.760
Bet365
Cleveland Cavaliers agerar värdar åt Charlotte Hornets i natt klockan 01.00 i Quicken Loans Arena. Jag tycker att bortalaget har bäst förutsättningar och har hittat bra spel på handikappmarknaden.

Cavs är för tillfället ett lag helt utan gnista, ledarskap och kvalité. Laget har endast en vinst på sina inledande tolv matcher. Nu lider de också av skador på viktiga spelare, som Kevin Love, Cedi Osman och Kyle Korver. Jag har kollat på lagets förlustmarginaler och vid två tillfällen har de varit under 7 poäng och de mot relativt svagt motstånd i form av Bulls och Magic. Lagen möttes för nio dagar sedan och då var förlustsiffrorna uppe i hela 32 poäng, visserligen ett möte på Hornets hemmaplan, men ändå … 32 poäng!
Kan inte se att det finns något i Cavs uppträdande som skulle tyda på en förbättring i natt.

Hornets är dessutom ett lag som i sina bästa stunder spelar en riktigt attraktiv basket. Lagets poängsnitt på 116,5 borde egentligen räcka som vinstargument mot ett Cavs, som inte har någon ordning på varken offensiv eller defensiv. Hornets offensiv styrs av rutinerade point guarden Kemba Walker. Kemba har endast Steph Curry och Joel Embid att se upp till i årets poängliga och i Cavs finns det inte tillräckligt med kvalité för att stoppa honom. Om inget oförutsett händer, så räknar jag med en bekväm bortaseger.

Klockan 01.00 är det uppkast i Quicken Loans. Jag är vaken och lägger in en slant på att bortalaget klarar handikappet på -6,5.

Rygga lugnt.

Spela på Bet365 och få Se bonus här

NiklasStahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat