Jag kommer faktiskt efter mycket om och men vara med och sponsra potten ikväll. Blev sugen att vara med

Bra tempo mellan loppen ju!
Tänkte bidra med mina tankar, eller rättare sagt mina hästar ikväll.
I första avdelningen lutar jag mot att låsa på nr 3 Queer Fish och nr 4 Digital Ink, men det känns om ett lopp vem som helst kan vinna och varför inte innerspåret Labero Broline?
I den andra avdelningen tror jag Uappa Di Azzurra behåller den fina formen och borde vara hyperintressant som 22%-are.
Den tredje avdelningen vet jag inte om streckspelarna hamnat rätt på det med 55% på nr 15 Order By Fly. Nr 7 Quite Please kommer tidigt på mitt system, men det behövs nog 15 hästar här också.
Avdelning fyra har med nr 9 Min Bråten. 1.6% är en skänk från ovan men visst, den kanske inte ska ha mer än 4%

Två raka andraplatser och sprang rekord på 13.5 näst sist. Sådana hästar måste man kolla extra på.
Femte avdelningen har jag ingen åsikt om ännu.
I den sjätte spikar jag eller kör nr 12 Scarlets Mirakel som utgång. Lite rädd för att Einstein Sisu kan hålla undan dock.
I sjunde avdelningen är det väl dags för en spik på nr 4 Chapter N.Deo. Är den inte redan klar?
Har knappt tittat igenom sista avdelningen ännu så den är också helt blank för mig än så länge.
Sen ska jag bara fylla på med lite idéer från Basse och sen är åtta rätt hemma