Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-16, 17:15   #4
Bowery

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4532
Standard

Avd 6; fyraåringar. Lurig historia. Ska man gå på form så är väl vainqueur R.P vettigt som spikförslag möjligen. Men jag tror jag har fäst blicken lite extra på danska gästen confidence med ken ecce. Vill tro för allt i världen att den håller upp sitt första spår och sedan kan chansen vara god till att spåra runt om. Dock så kan han få sig en rejäl tryckare både 1 och 2 gånger, öppnar upp för 9 samt 10. Hmm, möjligen spik på 1 här.

Avd 7; promo Kemp, lär bli stor favorit. Rankar den klar 1a men då vi går för rejäla slantar så är det tjänstefel att spika här!
Blir kanske inte jättebred gardering men norska skrikhästen 11 flashing Boko måste nog med, finns en riktig rysare i nr 4 streckad på 0%(!)

Ok kompisar, då har jag givit er en hint om morgondagen. Skulle kunna skriva ett A4 om varje lopp men det orkar jag inte göra här.

Så. Spikförslag? Haha vet jag knappt själv än, men globalen känns som vettig spik i guld då Lionel är lovad ett snällt lopp.
Kanske kan bli enda spiken beroende på systemstorlek.
Andra ev tänkbara spikar jag lurar på är nr 4 crackajack/ nr 6 goldstile avd 4. Nr 11 mily avd 5 samt nr 1 confidence avd 6.
Håll till godo kamrater. Möjligt jag släpper avd 1 senare ikväll om jag känner mig nöjd.
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat