Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-16, 21:11   #28
drakdead

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

[QUOTE=viking90;592209]Jaha då var det dags för fredagskvälls travet!
7 Ediego, Valack bland många ston annars och en av de bättre kuskarna, avslutade bra senast mot lite tuffare motstånd. Chansspik?![/I]

AVD 2: Zdenka starfavorit, helt rätt antagligen bästa hästen och bästa utgångsläget. Men näst senast slog den Wind Knight när denna attackerat långt bak i kön med varvet kvar tog sig ändå fram till ledningen men Zdenka gick förbi på upploppet efter att ha kört 2:a utvändigt hela loppet.
Kuskplus på Wind Knight ikväll med.

AVD 3: V75 vinnaren Sign me Up Too är storfavorit här med hela 69% men den gången med vagn bakom sig. Emilia Leo som tränar/kör/rider hästen vet nog att den kommer passa i Monté men när det är första starten i disciplinen väljer jag ändå att gardera, vi ska åt större pengar än så.

AVD 4: När jag såg startlistorna var jag rädd att Sippson skulle stiga upp mot 60% efter den övertygande skrällsegern på V75 sist, isåfall hade jag garderat men nu ligger den på 35% blir spik för mig då.
Största konkurrenterna har sämre utgångsläge och den ena har vilat i flera månader.

AVD 5: Blir det lite körning mellan 2 Officer CD och 3 Colbert här kanske? Öppnar upp för min favorit häst 10 Ajlexes Cubano tillsammans med 9 Mr Perfect som avslutade riktigt vasst till 2:a plats på V75 senast.

AVD 6: Långlopp som känns lite öppnare än vanligt, brukar alltid vara en häst som sticker ut på 3140 känns det som.
1 Knifetown Lover har fin form men aldrig testat distansen tillskillnad från 3 Jamie Oliver som senast var ute på 3140 mot bl.a. On Track Piraten.
6 och 7 från springspår åker med också, Lennartsson/Bergh har funkat bra senaste tiden. Pasi Aikios häst är riktigt bra i grunden men inte startat på över får hoppas att 6eller 7 vinner andra,då har jag DD
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat