Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-18, 11:36   #3
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

V4:1

Det runtspelas i första avdelningen och jag tycker man ska gå kort direkt för att få grepp på kollektivet.

3 Enge River Är en stabil sprinter som står 2kg bättre till mot 9 som den var tvåa efter sist. Hade då startspår 8 och reds i fjärdespår hela loppet medans 9 fick optimal smygresa vid sargen. Enge river måste ha sprungit 30-40 meter längre än 9 senast men var slagen med 1 längd. Bättre startspår nu och läge för bättre resa och omvänt för 9 som fått sämre startspår

4 Wild Tobacco är en riktig vinnarhäst på den 1200m/dt/Bro Park.
Man har 5 segrar på 11 starter med dagens förutsättningar, visade form sist och jag rankar den klart först

Streck för hästen och bästa draget= Lås på 3 & 4

Står över

1 Yamato trots att Carlos Lopes anlitats för ritten. Tycker det är en "ickevinnare" och den floppade totalt sist. På 15 starter över dagens förutsättningar har man raden
15 2-2-6. Är ofta med men vinner inte ofta- går bort när den blivit favorit

9 Space Dragon är andrahandare och bara gjort 2 starter, man vann på 1200 dt sist där man mötte mitt drag 3 Enge River. Står över den med när jag tycker 3 borde ha bättre chans än 9 och värdet ligger i att strecka 3.

6 Bourbon Bay är lätt att tro att den skall ha chans när man ser 2 bra resultat i startlistan, med de insatserna är på Övrevolls bana! Hästen presterar i stort sett aldrig bra på Bro Park

Jag tar 2 hästar - men 1 & 9 kan förstås vinna, 1,3,4,9 borde vara heltäckt
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat