Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-20, 09:48   #2
Kackerlackan
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 3157
Standard

V4 Gävle.


Tycker att omgången ser ut på förhand att stå mellan 3-4 hästar i varje lopp!
V4 Avd 1.
Står mellan 4 hästar tror jag. 2,5,6,8!
REALIST var med o körde 1,12 första varvet näst senast! Skulle den komma till spets o få bestämma så kan den rinna undan! Ulf Eriksson upp dessutom från ett bra utgångsläge!
VINE VISION bra häst som vann i dödens på 14,6 på Valla!
Kan vara bästa hästen i loppet. Barfota runt om.
B.B.S POETRY gjort bra prestationer o var ute senast i ett 100000kr lopp o minns jag rätt så var Lina Björk optimistiskt inför den starten!
Bra procent!
BOTTNAS EASY CASH Svante Båth tränad häst som gjort bra prestationer o ska gå barfota som dom senaste 4 starterna. Dåligt utgångsläge men nedstruken 1 spår! Är nog med på målbilden!

V4 Avd 2.
Öppet kallblodslopp där jag tror mest på 2,3,6,15.
3an BJÖRNLI ADA höll starkt i dödens senast för Kaj o går ända in i mål. Kan bli avslagen på speed!
NYGÅRDS JOSEFIN galopperar för set mesta. Fart finns för seger i det här loppet definitivt!
BOL JENTA bra utgångsläge o form o ska passas tidigt!
MOKAKSE kan slå till med rätt lopp från svårt läge!

V4 Avd 3.
Här så ser det ut som att SELMA TÖLL sitter tidigt i ledningen så det är hästen att slå i loppet! Kan bli svårt för de övriga att plocka ner henne i loppet! Var 2a bakom Ellieann för en tid sedan! Vinst procenten det luriga för hösten!
Bakom så det först o främst OPTIMUM DRAGONFLY emot.
Bra näst senast på Solvalla!
ON STAGE INDIKA bra kapacitet o kan slå till om det blir rätt kört!
CAPONE SISU är en luring som blixtrar till ibland! Classe brukar sätta ditt dom till fina odds! Men rätt resa kan hästen duga!

V4 Avd 4.
Tror jag 4 hästar gör upp. 6,7,10,12!
Min första häst i loppet bli Pontiac S.W som jag tror profeterar att loppet blir kört i halsen på honom! Kan bli öppning o strid om ledningen o det gynnar Pontiac o Ohlsson! Badkarsvinnare;-)
YOU TO NEAT varit skrik på tidigare i bra sammanhang! Skulle den löpa upp till sin kapacitet o komma till ledningen så är den vinstaktuell!
BOTTNAS DRAGON ganska snabb ut o siktar nog på ledningen. Är nog slutgiltig spets favorit i loppet! Kan definitiv vinna loppet!
JOLLY FROST gått bra tidigare från liknande lägen o har visat bra fart! Så kan med rätt resa vinna loppet!

GOD TUR:-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), Torstens (+3), big_dunder (+5), teddydead (+10), Basse (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Kackerlackan den 2018-11-20 klockan 10:55.
Kackerlackan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat