Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-22, 15:50   #1
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-11-24 16:00 Fulham - Southampton (Premier League)


2018-11-24 16:00Premier LeagueFulham vs Southampton 1 FT 5 2.700
Betfair
Fulham - Southampton @ 2.70 (Betfair), insats 5 units (ca 2.5%)

Här går jag helt och hållet på att Fulham fått en ny tränare, samt att laget i grunden är bra. Den nye tränaren är succétränaren från Leicester när de vann Premier League 2015/2016. Claudio Ranieri har varit i klubben drygt en vecka och tittar vi på spelarmaterialet som han förfogar över bör de vara större favoriter i en sådan här match mot Southampton. Mycket hänger dock på om det skapats en positiv energi där spelarna tror på sig själva igen. Taktiskt kommer det garanterat hända lite och ska man kunna ta betalt på laget är det nu.

Mitrovic på topp levererar både i landslaget och i ligan. Med fem mål ligger han på en delad tolfteplats i den engelska skytteligan och det finns kapacitet hos den unge serben att avancera uppåt där. Att då på ett mittfält bakom ha både Schürrle och Seri känns spännande värre. De måste börja leverera helt enkelt. Oerhört förvånande att laget parkerar på en sistaplats. Nu möter man dock Southampton som också bara har en enda seger hittills i ligan.

Southampton segrade visserligen på bortaplan men har där på sina sex matcher en målskillnad på 4-13. För Fulham på hemmaplan är det visserligen inte mycket bättre med 6-13 i målskillnad och 1-1-3 på sina fem spelade matcher.

Men statistiskt ser det inte bra ut. Det är dock inte det jag lutar mig mot här som annars är en tung faktor. Förhoppningsvis vänder det ordentligt nu för Fulham med nytt blod i tränarstaben. Som nämnts baserar jag spelet fullt ut på att truppen är klart bättre än tabelläget och ska det hände något är det nu. Spelbart ner till 2.50 då jag bedömer chansen till 40%. Nu ligger brytpunkten på 37% för att vara ett vinnande spel. BOL!

Spela på Betfair och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat