Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-23, 13:42   #1
viking90

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18421
Standard

V64 Kalmar 23/11

Ja men Fredag herrar o damer!

Kalmar har gått bra förr för egen del för hoppas på de samma ikväll!

Avd1: Tidigare i veckan var min tänkta spik Waffle men nu blev den struken för ett tag sedan. 2-3 ganska snabba ut tror nog de står mellan dessa trots att de kan köra slut på varandra i tätstriden, litet fält så får hoppas de ger sig i tid.

Avd2: Ytterligare ett litet fält de finns några hästar som står över de andra men väljer att spika favoriter för att kunna gardera i nästa lopp.
Peter U för bli mitt hopp här.

Avd3: Storfavorit, megastorfavorit 77% på Mamba. Klart bästa hästen kan nog vinna med en kortare galopp till och med. Den har varit lite osäker i travet även om de påstår att den bättrat sig senaste tiden men jag väljer helt klart att gardera när en favorit på 77% har stor chans att galoppera.

Avd4: Farmer Jack favorit här, hemmahäst och säkert störst vinstchans men finns några fina drag emot här tycker jag. Moon´s Ballerina till 1% har mött en del tuffa kommit 2:a bakom Mulligan bland annat.
Micro Vick även den mött tuffa hästar, 5%.

Avd5: 3-åringar. Min första häst Roofies som vann fint framför bl.a Stoletheshow senast. Jag streckar nog typ halva det lilla fältet.

Avd6: Avslutar troligen på spik på Martin de Bos men upptäckte först nu att det var "fel" Eriksson som ska köra ikväll. Gör mig genast lite osäker.
Christoffer kör nr 1 Flying Fortuna istället. Så blir att lite på Kim denna gången isåfall. 11 Prosperous är bra med mött tuffa i i årgångsloppen. Två strykningar gör det lättare för 11 att hitta fram.
Får nog tänka om i denna lopp lite, står mellan att spika 1-6-11.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat