Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar
Mycket intressant match tycker jag, A's och Yankees är nog lagen jag har följt mest under mitt korta baseball-intresse. Kanske då framförallt Cahill. Han har en tendens att få mycket ground outs, men run supporten talar solkart för yankees. I vanliga fall. Dock har A's kommit igång på slutet även på den sidan. Detta är nog en mer svårspelad match än vad det ser ut som på pappret. Men jag håller nog ändå med dig om att Yankees bör vinna i slutändan. Någon action ska jag ha på denna matchen, får se vilken det blir.
|
Ja, jag haller med dig om att det blir en intressant match. Jag var forst inne pa under (9) och kanske kommer spela den fortfarande. Men jag har hoppat att spela Yankees en jakla massa ganger den har sasongen da de har vunnit och jag vill inte forlora denna chansen. Oakland ar, oavsett hur mycket man tycker om dom, inte bra pa bortaplan och pa Yankee Stadium ar man 1-8 de senaste 9 matcherna. Jag tycker inte Moseley ar att undervardera.
Hursomhelst, det blir en kul match att kolla pa. Amerikansk pale ale, chicken wings och Sharp-chatten star pa schemat.